.

Vi har bara varandra.

Kategori: Allmänt

Sitter i min säng och känner mig alldeles väldigt oattraktiv. Är det någon annan än jag som alltid blir slemmig i ögonen efter att man sminkar av sig? För det rinner slem ur mig. Nasty fact of the day. Tycker dessutom att det känns så himla konstigt att känna sig asäcklig och kåt samtidigt. Man vill ligga samtidigt som man vill spy på sig själv, typ. Det blir en så väldigt komplex känslokrock. Idag firade jag årsdag med Minean. 15 år av hjärndöd vänskap. Det är i princip hela livet. Helt sjukt. Luvz u beb. Vi köpte mat vi inte ville ha, Minea drack sjuttio (3) Irish Coffe och så hängde vi på Uppsalas fulaste men sötaste bar. Minea var seg då hon slagits med medelåldersmän bl.a, men jag tycker personligen alltid att Minea är rätt seg. Imorgon drar jag till Gävle med Malin. För att vi kan. Jag och Malin gör alltid dumheter bara för att vi kan. Eller så gör vi ingenting alls. Antingen eller. Alltid. Nu ska jag sova med F i huvudet. Saknar F. Varje dag, fortfarande. Man hör ju att jag är helt dum i huvudet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: