.

All The Lights Are Out.

Kategori: Allmänt

Sitter vid min mammas dator och bara njuter av att faktiskt skriva på ett tangentbord. Så snart jag har pengarna så köper jag mig en dator, för iPad suger. Seriöst, jag vet inte varför alla älskar den så, men den funkar inte för mig. Är kanske för oteknisk eller nåt, jag vet inte.

Ska gå och lägga mig i tid eftersom det kommer bli en rätt hård dag imorgon. Först blir det städning och packning hemma osv, innan jag beger mig mot stan för att växla pengar, simma och sen få fotvård. Egentligen står det att jag ska få "pedikyr", men jag tycker det låter så jävla fånigt. "Pedikyr"... Fick i allafall presentkort på Skincare av min ömma moder i födelsedagspresent, och det gjorde mig glad. Mina fötter är så hårda och slitna att det låter som man knackar på en dörr när man slår på mina fotsulor. Nasty Fact of the Day.

Näe väet du vaed, nu går jag och lägger mig. I god tid, vid god hälsa och ja.
Jag önskar att jag hade kommit på något mer, men ack. Det är inte lätt när det är svårt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: