.

Fredag.

Kategori: Allmänt

Vaknade imorse och mådde åt helvete. Har huvudvärk och är småsnorig, men ber till Gud att jag inte börjar bli sjuk. Jag vägrar. Vill inte.
Så, eftersom jag inte gick till skolan idag funderar jag på att göra viktigheter istället vilket innebär:
• Plugga
• Träna
• Färga håret (jo tack, vill inte se flintskallig ut längre)
• Plugga ännu mer.

Senare idag ska jag träffa Julia och gå på den där modevisningen som Katte håller. Vet inte riktigt vad man kan vänta sig av den, men tycker det är roligt att en bekant faktiskt varit med och fixat. Får se, helt enkelt.

JUST DET. Köpte förresten en minibodybutter från Gina som luktar bubbelgum igår tillsammans med ett par spetsshorts och en vanlig högmidjad kjol i svart. Måste ha något att växla mina punanikrossarshorts med.
Hur som haver så har jag ingen som helst aning om hur jag faktiskt ska bära spetsshortsen, eftersom de sitter så jävla mystiskt. Rätt dåligt impulsköp på rea, men jaja. Så är det.
Mötte upp Cecilia på staden i allafall och åt kladdkaka med henne nerevid Fyrisån. Tokmysigt.

Nu ska jag fortsätta sova innan jag ger mig ut på promenad.

PEACE. (ingen peace-bild, går inte på mobilappen med andra bilder osv osv)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: