.

Hej och hå osv osv.

Kategori: Allmänt

Sitter vid en dator igen och kan skriva på riktigt.
Måste börja med att säga att den här veckan har varit så jävla hård på något sätt. Har känt mig så fruktansvärt blå hela tiden. Och lite ensam. Jag vet varför, men det är ändå tröttsamt.
Och idag har ändå varit världens värsta dag (om man bortser från ♥ och Minea). Det är snöslask i hela världen, eller åtminstone min, jag är nestämd, utmattad och borde egentligen inte ALLS blogga utan skriva klar på den jävla svenskauppsatsen som jag har. Den är källan till så mycket frustration. Jag vet vad jag ska göra med den, jag vet hur jag vill ha den, men jag har 0 inspiration och ingen som helst livsvilja överhuvudtaget.
Ugh.
Behöver en fet dos kärlek och lite sweet sweet lovin'.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: