.

Innan jag helt går ner mig:

Kategori: Allmänt

så kan jag ju lägga upp en bild på halsbanden jag köpte i Wien.


1. Halsbandet med korset,
2. det stora med nitar och stenar i vitt, blått och rött
3. och chokern med nitar är nya.
Måste erkänna att jag är förjävla nöjd.
Köpte också ett linne med afrikanska djur på, en jeansväst (som inte ser ut som en töntig "jag är en söt tjej och bär väst som är midjekort i ljus denim från Gina Tricot"-väst) och en handgjord skrivbok som är så fruktansvärt fin att det gör ont i hjärtat. Langar bild sen, men jag kan nämna att den boken köptes i ett stånd av en man med mycket mörkt hår, skägg och med isblå ögon. Han var så fin att jag ville ta med honom hem, och han klappade böckerna han gjort så fint och försiktigt som jag brukar göra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: