.

Instagram @ Andriod

Kategori: Allmänt

Hemma från Wien, vilket är fruktansvärt nice. Landade i Stockholm igår runt fyra med mensvärk, huvudvärk och illamående och mådde ändå för jävla bra. För jag är en riktig sucker för att komma hem. Jag älskar det, mer än det mesta.
Är dock lite putt, eftersom banken tar en förevig tid på sig att skicka mina pengar för den här månaden, vilket innebär stt jag inte kan tanka mobilen eller köpa busskort. I och med det är jag fast i denna fula förort som jag lever i. Eftersom jag fyllt arton får jag alla pengar, alltså även min barnpension, rakt in på mitt konto. Tänker inte nämna summor och så, men det är helt enkelt nog för att jag ska kunna klara mig varje månad. Men nu är det ju påskhelg, och banken har (uppenbarligen) semester. Har jag tur får jsg ändå pengarna på tisdag. Hoppashoppas.

MEN NU TILL DET ROLIGA: Instagram har ju kommit till Andriod! Så förbannat asnice! Så följ migom du vill: phenomimes, samma som min tumblr. YAY.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: