.

Jag bestämmer aldrig någonting.

Kategori: Allmänt

Igår tänkte jag vara en duktig bloggare och ta kort på min outfit när jag träffade Julia, fota vad vi gjorde och vara allmänt bloggeliscious, men fan. Jag orkade inte. Jag är ingen bloggare egentligen, jag är bara uttråkad. Tro det eller ej, det är en skillnad mellan de två. Kirrade hur som haver ett par galet fina solglasögon får 19 kronor. Win.

Jag har stulit min mors dator för att jag hatar att blogga på iPaden. Dessutom är den (iPaden alltså) täckt i mjöl eftersom vi bakar semlor. Just det. Bakar. Inget jävla halvfabrikat i vårt hem. Vi gör till och med vår egen mandelmassa. Så alla ni som köpt färdiga semlor dagen till ära: skäms. Ni suger.

Nu ska jag plugga, för förra gången jag sa att jag skulle göra det så ljög jag. Jag är ett sånt svin. Men idag ska jag faktiskt plugga på riktigt, då jag är full av en mystiskt uppsats-inspiration. Den har antagligen kommit pga. att personen som kontrollerar mitt humör sen ett och ett halv år tillbaka har gjort mig glad idag.
Man bestämer då aldrig över sig själv. Man är en konstant slav under någon annans hand och hjärta.
Jesus Kristus.

(Mamma har Ulrik Munther under Marvin Gayes "Sexual Healing" på Spotify. Peddobear.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: