.

Tysta ner hjärtat.

Kategori: Allmänt

Struntar i hela världen och går och lägger mig tidigt istället. Ska slå i mig själv att jag ska vara en BRA student den här veckan som kommer eftersom jag var sämst på jorden förra. Är dessutom helt utmattad efter allt misslyckande igår. Tack mig själv för att du var tvungen att stå och skälla (gnälla) på vakten inför 100 pers som du inte känner. Jag har haft en superhärlig ångest pga det hela dagen, puss ♥
Missade alltså min första Frantic-spelning i Uppsala någonsin igår och grät som om jag var en bortskämd femåring. Men bara för att jag behövde tysta ner hjärtat så mycket. Jag behövde sluta skämmas och tänka för en sekund.
Men alla på Katalin trodde antagligen att jag var en bortskämd femåring. Livet är hårt och jävligt när folk inte kan läsa ens tankar.

(osminkad och ful. Men mina naglar är nymålade och fina)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: