.

Sådärja.

Kategori:

Det tog bara 72 år för blogg.se att fixa appen. Men bättre sent än aldrig, de har väl mycket att göra. Eller nåt. Nittionio procent av det som hänt det här sommarlovet tänker jag aldrig skriva om på internet, så tänker hålla mig till de ospännande, o-x-rated sakerna. Jag har varit i Gävle, fast inte tillräckligt länge, jag har firat en lugn midsommar, jag har fått fem myggbett på vänster skinka, jag har spenderat timme efter timme med Malin + mjukisbyxor och/eller öl, jag har fått reda på hemligheter, jag har hittat en fin vän, jag har inte tagit livet av mig, jag har ätit för mycket och fått en nervöst sammanbrott (igår, för att vara exakt. Vandrade runt barfota i min regnvåta förort medan jag grät, hoppade i vattenpölar och citerade Sylvia Plath). OCH BÄST AV ALLT. I oktober åker jag till Berlin med goda vänner, vilket inte bara innebär att jag får se mf BERLIN, utan att jag också har något att se fram emot. Är inte riktigt van vid det. Det här är en regnig men fin sommar. Jag är lyckligare i regn än sol, tror det har att göra med att min hjärna är lite för stor. Eller liten. Annorlunda, helt enkelt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: