.

Dött.

Kategori: Allmänt

Har lämnat bloggen för livet i några dagar. Mycket härligt, måste jag erkänna. Inte för att jag är, eller någonsin kommer vara, en superduperbloggare, men aja.
I lördags drog jag, Malin och Minea (SOM ÄNTLIGEN KOMMIT HEM) helt oplanerat, otajmat och omöjligt till Williams. Ingen var där, för alla kollade på fotboll. Vi brydde oss inte alls.
Jag och Malin har spenderat hela dagen i Stockholm idag. Vi tyckte att det var jobbigt att det regnade, och därför skickar jag mina tankar till alla på Fred&Kärlek, för det är fasiken inget roligt väder att köa/tälta/leva i. Känner med er. Dock skrev en bekant en gnällig status om folk som var skadeglada över regnet och att folk var så himla omogna. Tycker mer att det är omoget att ta åt sig om att folk är skadeglada över regn. Fyfan vilket slöseri med energi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: