.

Ibland undrar jag hur jag tänkte egentligen.

Kategori: Allmänt



Orkar inte att jag sitter förevigt ensam hemma medan Minea är i Amsterdam och Punkhoran&Julia är på Hultsfred. Julia ringde nyss så jag fick höra The Kooks, och nu vill jag ta livet av mig. Varför följde jag inte med nu igen? Jag minns att jag hade mina argument, men jag är ganska säker på att de sög.
Så i min ensamhet taggar jag till tills de kommer hem (på söndag!) för på måndag firar vi Punkhorans 18-årsdag. Jag förväntar mig att hon ska bete sig dummare än vanligt.
Sen ska Horan och jag till Stockholm och göra av med våra pengar.
Och jag ska äta mintchokladkaka med Julia ute i skogen.
Och sen kommer Minea hem. Och då blir livet bra.

Drömde förresten om Minea inatt. Hon var den elakaste, drygaste, bitchigaste bruden på jorden, och i drömmer sa jag upp min vänskap med henne. Drömmen var så verklighetstrogen att när jag vaknade på morgonen hade jag en klump i magen. Sen gick det uppför mig att Minea inte gjort något av det jag drömt om, och jag blev lugn igen.

image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: