.

En våldtagen kärlekshistoria.

Kategori: Allmänt

Med risk att låta som en riktigt jävla hipster så säger jag följande: fyfan i helvete vad jag hatar att Tumblr har blivit populärt. Det är den där förbenade klicken människor som totalblint följer vad som är häftigt (de som var fjortisar när der var häftigt, som var sportidioter när det var häftigt och som nu är w-hipsters för att det är häftigt) som har börjat lägga sina kladdiga fingrar på en av mina älsklingssaker. Och jag tar det inte lätt.
Näe. Jag vet, det är bara en hemsida och yadayada, men när något så fint, som jag älskar så innerligt och som jag faktiskt på RIKTIGT tyckte så mycket om "before it was cool", blir så totalt våldtaget av dryga brudar som bara lägger upp fula bilder med "poetiska" citat smetat över dem, då blir jag fan i mig sur på riktigt. De här jävla människorna har våldfört sig på Kent, Håkan Hellström, till och med (och det här är psykisk misshandel att erkänna) Arctic FUCKING Monkeys. Arctic Monkeys! Så nedrigt så det finns inte. Jag blev ju för fasiken retad för att jag lyssnade på detta back in the days, och nu kommer de där hycklarna och tar det ifrån mig? Vad fan är det för jävla sätt, va?
Så nu är det bäst att hålla JT hemlig, för om dessa tjyvar lägger vantarna på honom/henne/den/det/dem så går jag tamigfan galen med ett automatgevär.


era jävlar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: