.

IT'S FRIDAY

Kategori: Allmänt

Sitter här, utan någon helst möjlighet att röra mig (för att 1) det sitter en katt i mitt knä som heter Ludwig och 2) min mage väger tvåtusen ton). Har nu ätit konstant i två dagar, och förbereder mig för en tredje dag imorgon då hela släkten, vilket innebär typ fyra pers, ska komma och fira att jag, det tjocka lilla barnet, har växt upp till en tjock stor vuxen.
Igår, mina damer och herrar och pedofiler, fyllde jag arton år. Hej och hå, folket jublar. Ska fira det hela med att inte supa och inte ha sex. Tyvärr till det sista. Har man inte sex med vem som helst här i Uppsala, då får man leva sexlös. Nä, du kanske inte tycker att det är fint med mjukisbyxor och hemmagjorda tribaltatueringar, men det är det som finns. Passar det inte får du väl ligga hemma och onanera till dressmanmodeller eller, som i mitt fall, Asosmodeller.
Eller jo, det finns ju de där sjukt snygga hipsterpojkarna som man aldrig någonsin kommer få bita i för att de alldeles för jävla snygga för att vilja vara med en småfet lantis. Jäklarns.
Det är inte lätt när det är svårt.

På tal om något helt annat: är det någon annan än jag som tittade på The Tribe när jag var liten? Tänker inte förklara det, men jävlar vad jag tyckte om det. 90-talskläder, ansiktsmålningar och föräldrafritt. Ingen kan säga nej till sånt.
Blev dessutom 11-årskär i den onda snubben. Kanske var det för att hade dreads, för att han såg så jäklarns badass ut eller för att han bar häftigare kläder än alla de goda killarna. Hur som haver var han min lovvah, trots de läskiga linserna. Skaffa aldrig sådana linser, barn. Det är aldrig en bra idé.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: