.

Känner mig som en tönt.

Kategori: Allmänt

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Typ alltid, förutom till första lektionen på vardagar. Att timea in bussar är svårt när man är lantis.
HAR DU BRA KONDITION:
Alltså, jag har ju inte BRA kondition. Men jag kan liksom inte avgöra hur dålig den är, eftersom det som alltid fuckar upp det för mig är det faktum att jag har samma lungkapacitet som ettspädbarn. Lång historia om min spända rygg och mitt svaga psyke.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Min mama köpte en ny kamera igår och Minea tog kort på mig med fisheye.
HUR KÄNNER DU DIG NU:
Trött. Helt otroligt trött. Och lite otursförföljd. Och småkåt, storkär och rastlös samtidigt.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart. Tyvärr. Vill vara roligare än så, men har ingen ork.
BLIR DU BRA PÅ KORT:
Alltså, jag är så ofotogenisk att det borde klassas som en sjukdom. Det är verkligen hemskt. Har dock omfamnat mitt handikapp och accepterar fula bilder på lig, eftersom jag vet att jag inte ser så hemsk ut som bilderna får mig att se ut.
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Säkert igår. Jag gråter jämt, över allt. Det var ett tag som jag grät varje dag i ett halvår, vilket antagligen beror på att jag är en dramatisk konstnär i själen.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nä, har omfamnat min töntiga sida för länge sen.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Näe, det var måndag, jag var helt slut och mina tankar bara myste borta i ett annat hus.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Tropicana äpplejuice (INGEN annan juice än Tropicana), te eller smoothie. Kan inte välja.
KAN DU LAGA MAT:
Jodå. Har himlans svårt att förstå de som verkligen inte kan laga mat. Om man har ett recept så är det ju så tokigt lätt.
ÄR DU NYTTIG:
Jag försöker, men jag äter vad jag vill. Äter jag något fettigt så tränar jag för att väga upp, men jag gör bara sånt som jag blir glad över. För jag är så fucking hurtig.
ÄR DU BLYG:
Egentligen lite, eller mer nervös. Istället för att bli tyst och försiktig pladdrar jag på som om jag får en hjärnblödning. Men jag har blivit modig på senare tid. Modig, världens bästa ord förresten.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Tio i åtta
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Ööööööööööööh. Lego Star Wars. Like a boss. Jag sög.
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Jag spelar inte TV-spel, sorry. Tänker inte låtsas som om jag spelar TV-spel för att få ligga heller.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Blir inte full. 100% nykterist som aldrig ens smakat alkohol. Och nej, jag kommer inte bli ett tonårsfyllo bara för att jag blir 18 på torsdag. Mina anledningar till varför jag inte dricker går sjukt mycket djupare än att jag vill leka cool, så stfu.
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Nope. 'Cause I'm classy as fuck.
JAG SOVER:
I en monstersäng alldeles för ensam och i fosterställning. Och med en gosedjursgris som heter Pinky, är homosexuell och har ett hjärta tatuerad på vänster skinka.
VAD SA DU SENAST?
"Godnatt" till min ömma moder.
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
P&L, vilket var rätt nice. Sitter och funderar mellan Emmaboda och Yran just nu. Hård nöt, det där.
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Förut, när livet var lite lättare ringde jag alltidalltid Gustav. Jag önskar att jag fortfarande kunde göra det helt ogenomtänkt, men någonting är lite i vägen. Så nu klarar jag mig på egen hand när jag blir arg eller ledsen.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
A och sex. Eller typ sex med A. A-sex.
HAR DU SNYGGA SKOR:
Ja
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Vaknade i en tom lägenhet imorse, så jag pratade med mig själv. Vet inte vad jag sa.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Ludwig. Han fick mig att nysa.
HAR DU KÖRKORT:
Inte än. Är rädd för att köra bil och drar ut på det hela.
ÄR DU ENSAM NU:
Ja, mamma har gått och lagt sig, Hannes borstar tänderna.
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Att fylla år, hoho.

Går och lägger mig med Edgar Allen Poe. PEACE.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: