.

Tjockisdag no. 3

Kategori: Allmänt

Släkten har lämnat mig och jag är övermätt och utmattad. Ska snart ge mig ut på en promenad, vilket är fruktansvärt välbehövligt efter all mintchokladtårta jag ätit.

Är FÖR JÄVLA GLAD över att det äntligen är lov och att jag faktiskt har saker för mig. Känns som ett extra plus att jag har cirkus 4000 helt oförtjänta kronor också. Visserligen ska jag slösa en del i Wien, förhoppningsvis.

Om någon är på (vilket antagligen inte händer) funderar jag på att göra min kära Manda sällskap på Etage, där hon jobbar, men får se. Tänker ju faktiskt inte gå dit helt ensam.
Annars ska jag packa, och på måndag så blir det simning och fotvård, äntligen. Mina äckliga fötter är alldeles hårda. Så går det när ens första skor var ett par Converse. Sen på tisdag så drar jag, bort från min stad, tar en paus från mitt huvud och bort från alla elaka människor. Mmh.



Ps. Var på Gina igår och tittade. Funderar starkt på att köpa både badskum, peeling och body butter som luktar Strawberry Champagne. Allt luktar bubbelgum. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: