.

Töntdag.

Kategori: Allmänt

Är skoltrött. Är livstrött.
Är trött.
Nej vänta. Jag ska sluta gnälla. Jag fick massor gjort igår. Har jag tur får jag massa gjort idag. Försöka tagga till för arbetsintervju på Intersport (oh, the irony) idag. Snälla Gud, du har varit astaskig mot mig genom tiderna. Ge mig det här jobbet nu. Annars gråter jag. Bitch.
Har ätit som ett fucking djur de senaste dagarna. Stressäter, så snart kommer jag bli ett stressfetto. Inget ord i världen sänker ens självförtroende som ordet "stressfetto". Gud, vad hemskt det klingar. Ska aldrig någonsin säga det igen.
Snart ska jag på utvecklingssamtal, förresten. Jag kommer få skäll. Har skolkat för mycket, struntat i för många uppgifter, varit allmänt oengagerad. Hörde att jag är lite av en gangster (ni får skratta, det gjorde jag när jag skrev det)
AJA, back to work. Vilket innebär back to tumblr. Åh tumblr ♥ jag älskar dig fast alla dryga fjortisbrudar har börjat våldta dig med töntiga bilder med fåniga citat smetat över dem. (← ska berätta om hur FUCKING ARG jag är över att min stora internetkärlek har blivit förgiftat en dag)
PEACE.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: