.

Mysdag.

Kategori: Allmänt

Fast det har regnat, fast jag har missat tider,
fast jag har haft hav i skorna, fast jag är stressad,
så har det varit en alldeles förträfflig dag.
Blev upphämtad i världens regnigaste Uppsala av Renata och Johannes. Renata hade lila hår och Johannes visste knappt var han var, men vi slutade på något sätt på Ikea. Jag snodde ligondricka och de åt billig mat, innan vi bara vandrade runt på Ikea helt tanklöst.
Vi drog hem till Renata sen, jag fick träffa hennes stressade, björniga pappa och lyckades sälja min älskade skjorta till Renata
(kunde verkligen inte ha den. Min skogshuggarrygg var alldeles för bred).
Sen bilade vi vidare hem till mig, eftersom det ligger på vägen till Dalarna då Renata och Johannes skulle dra tillbaka hem till honom. Jag fick jordgubbssnören och jag älskar, älskar, älskar verkligen att åka bil. Speciellt med människor som jag tycker så mycket om.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: