.

New in;

Kategori: Allmänt


Köpte den här i torsdags. Är ganska kär. Kassöskarn sa dessutom att jag var den första i Uppsala som köpt den, eftersom den var helt nyinkommen. Kände mig rätt häftig, än då.
Har slösat så förfärligt mycket pengar på senaste tiden. Igår köpte jag en banant-shirt från Weekday, farmorssnöre till mina solglasögon och spandexshorts.
Och jag vill bara säga att spandexshorts är det bästa som hänt mig.
De är superhögmidjade booty-shorts och så. jävla. sköna. Jag har bara haft shorts som i princip har krossat min punani, så att äntligen ha ett par snygga shorts som man inte blir steril av är så ofantligt härligt.

Nu ska jag ut på en promenad i det tråkiga vädret. Har tankat mobilen med ny musik,0
 tagit fram vårskorna och ska ta på mig tretusen tröjor typ.
image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: