.

Valborg i text.

Kategori: Allmänt

Okej. Valborg var ganska crazy, även om den mjukstartade som fan.
Kom till stan, Minea fick en tokfin dinosaurieballong, chillade på O'Connors med henne och Emil, träffade Julia och Malin, fastnade på massa ställen innan vi drog till Humc. Orkar inte skriva några direkta detaljer, men Minea började bråka med mitt typ-ex (alltså. Han gills ta mig fasiken inte riktigt) och knycklade sönder en ölburk i hans ansikte.
För min bästa vän är en jävla gangster. Sen spårade hon visserligen, men det är sån hon är.
Efter det jävla dramat med honom och tusen 12-åringar (de måste ha varit 12-åringar), var det Frantic Sunday, vilket gjorde mig fruktansvärt glad i själen. Det var så fruktansvärt nice. Så nice.
Och nu ger jag upp. Jag orkar inte skriva mer. "Vänner" är på TV osv.

image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: